Lek och spinning

publicerat i Om mig
Just nu är jag helt slut. Har varit på spinning i 50 minuter. Han som hade det idag körde slut på mig, säkert de andra med.. Alla såg trötta ut. Vi var bara 3 stycken men det var ett likadant pass precis innan, såg att många var på det. Innan det så körde Alvin slut på mig för vi dansade och han red på min rygg. Sen vill han att jag ska springa fort och hoppa så det blev som ett tränings pass det med. Passade på att göra lite situps med.
Har ätit middag nu, lax i ugn med creme fraiche och potatis/morötter till det. Alvins favorit mat så det blir rätt ofta. Vi har bakat chokladbollar med på eftermiddagen så kanske ska ta mig en sådan nu. Var hundra år sedan jag bakade det.
Nej nu väntar en dusch sen lite tv. Andreas ska snart iväg till gymmet med en kompis. Han hade fått Alvin att somna i bra tid idag så det var skönt. Han är inte alls lätt att lägga längre.

Till dig som undrade varför Alvins föddes med kejsarsnitt så ville han inte vända på sig, vi gjorde vändningsförsök några veckor innan snittet. Då fick vi reda på att det var en pojke i magen :) Fick veta efter kejsarsnittet att jag har en hjärtformad livmoder som gör det svårare för barnet att vända sig...

Kommentera inlägget här :