Glömt av

publicerat i Graviditet nummer 2
Jag tog en bild förra veckan som jag glömt av att lägga in. Tänkte ta en magbild när jag går in i varje ny vecka. Detta är alltså v8.


Syns inte så bra men på kvällarna känns det som när jag väntade Alvin i 5 månaden..
På onsdag blir det v9 och då ska jag till barnmorskan.
Just det.. När jag väntade Alvin så var min morbror och hans sambo gravida samtidigt som oss. Thim föddes 3 månader efter Alvin. Nu hade mormor berättat att vi skulle få syskon till Alvin, tror ni inte dom också ska få det fast denna gång är de före oss. Nov/dec någon gång tror jag de är beräknade.. Lite roligt :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emma:

nej vad roligt haha. coolt att de vart så igen då

2:a kommentar, skriven , av Petra:

Grattis till magen:)

Kommentera inlägget här :