Lista

publicerat i Om mig
Hittade en lista här som jag lånar lite..
Lovar du att vara ärlig? Japp

Du heter: Sandra Marie Mattiasdotter

Smeknamn:  Har inget smeknamn på mitt namn

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Tror inte jag har någon.

Beroende av: Hm.. Godis ibland och kaffe på morgonen

Vad tror folk om dig?: Vill jag veta det? Vet inte faktiskt..

Stämmer det?: Beror på vad dom tror.

Vad får du oftast komplimanger för?: Hm.. Vet ej faktiskt, att mina ben är smala och långa brukar folk kommentera. Vet dock inte om det är en positiv kommentar, hehe

Vad säger du för att imponera på någon?: Det vet jag inte.

Hur imponerar man på dig?: Att folk är sig själva och vågar gå sina egna vägar. Människor som kämpar och har haft det svårt. Imponeras inte av pengar, men folk som har kämpat och blivit framgångsrika (behöver inte vara i pengar).

Brukar du skratta för dig själv?: Ja!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Tänkte om jag kunde komma förbi dig en liten stund? s kommer hem vid sex och jag ska dit då..."

Var bor du?: I Västerås, rätt centralt.

Trivs du där?: Ja jag ångrar inte att jag flyttade hit. Har en del av min familj/släkt här och mina vänner.

Äger du några converse: Nej

Sprit, cider, vin eller öl: Vin och Öl.

Brukar du bli för full: Inte nuförtiden.

Vad har du för mobil operatör: Tele2

Är du allergisk mot något: Nej

Har du haft sex idag: Nopp

Hur svarar du i mobilen: Hm, Hallå tror jag

Vem ringde du senast?: Andreas tror jag

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Kommer inte ihåg

Antal timmar sömn inatt: 8timmar

Sov du ensam: Nej med Andreas

Brukar du komma i tid: Ja jag är ganska noga med att komma i tid.

När mår du bra: När alla runt omkring mig mår bra och att alla är friska och glada.

När blev du fotad senast: Minns inte det

Hur känner du dig nu: Utmattad efter träningen.

Vanligaste färg på dina kläder: Grå morgonrock
Vad tycker du om fötter: Ja ibland äckligt men om man sköter dom så tycker jag väl ingenting.

Vad saknar du: Ett jobb

Hade du en bra kväll igår: Ja. Alvin var vaken rätt länge och Andreas var på badminton så jag och Alvin myste i soffan.

Favorit dryck på morgonen: Kaffe

Rakar du benen: Ja

När brukar du oftast gå och lägga dig: Vid 22-23tiden

Är du blyg?: Nja inte blyg kanske.. Känner mig inte jätteblyg men beror på sitatuionen också

Sysslar du med någon idrott: Räknas spinning,löpning, styrketräning?

Vill du hellre ha mail än brev: Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja

Har du spytt offentligt: Har jag säkert förut

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Hm vet faktiskt inte
Är du nöjd med ditt liv: Ja det är jag! Saknar bara ett jobb

Är du bortskämd: Inte i materiella saker.. Visst har jag alltid fått fina presenter och julklappar av släkten men är inte bortskämd så att jag förväntar mig någonting! Är bortskämd med fina människor runt omkring mig!

Vad gör du i morgon: Tvättar, ska till ams 10,30

Vad är det värsta du vet?: Människor som skadar andra.. Det finns nog mycket

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Slösar inte

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Har inga kändisar som förebilder

Vad längtar du till?: Vår och sol

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja

Vad använder du för shampoo?: Loreal

Vad är det finaste du fått?: Alvin!

En speciell dag du minns: Finns många men Alvins födsel såklart!

Hur gammal är du: 19 fyller 20 i oktober

Tycker du om någon just nu: Ja

Du samlar på: Vet inte om jag samlar på något

Gröna eller röda äppeln: Röda

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Andreas

Gillar du golf: Nja inte så värst

Vilken tid gick du upp idag: 7;20

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: Ja

Är det okej att gråta: Absolut

När grät du senast: Vetinte

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spara till oss och till Alvin, spara så jag slipper ta studielån, ev en kontantinsats på en lägenhet.

Bär du glasögon eller linser: Nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej

När går du upp ur sängen en helgmorgon: När Alvin vaknar,vilket oftast är mellan 7-8

Har du piercing: Hål i öronen.

Vill du gifta dig: Ja i framtiden

Vill du ha barn: Har redan barn!

Solar du ofta: Nej inte så ofta.

Är du bra på att laga mat: Är inget proffs men kan i alla fall laga mat! Andreas har lärt mig lite sen vi blev tillsammans. Är nog bättre på att baka!

Är du flygrädd: Lite rädd

Hur vig är du: Nej

Är du musikalisk?: Nej men gillar musik!

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass: Ben & Jerry´s

Tror du på ett liv efter döden: Nej har svårt att tro på sådant

Tycker du om sushi: Nej

Vad äter du helst när du ser på film: Godis eller glass

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej och det är bra för de är så olika :-)

Har du tandläkarskräck: Ja

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Morgonmänniska och kvällsmänniska

Vilken ögonfärg har du: Gröna

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Nej men har gjort

Röker du: Nej men har gjort

Hur ofta tränar/motionerar du: Om man räknar med innan jag blev sjuk så i snitt 3 ggr i veckan + promenader.

Senaste låt du hörde: Nån rocklåt på rockklassiker

Utmanar de som vill att göra den..

Kommentera inlägget här :