Tisdag

publicerat i Vardag
Då var man ensam hemma igen då. Idag ska jag söka jobb och städa denna smutsiga lägenhet. Måste skura golvet i köket. Alvin lyckas på något vis alltid skita ner det så mycket när han äter. Ser ut som en hel dagis grupp skulle varit här. Andreas är utanför stockholm någonstans på utbildning/möte och kommer hem imorgon. Jag är så glad för att mitt halsont inte gör lika ont. Köpte treo igår och det hjälper ett tag! Hoppas det går över helt tills imorgon. Hatar att vara sjuk--

Tror jag och Alvin ska ta oss en sväng på stan efter dagis. Kanske ska fika med Xandra vid 15. Fick pengar av morfar igår som jag skulle köpa mig kläder för tyckte han.. Borde väl spara dom men kan ju kolla om jag hittar något litet.. Var ganska längesedan jag köpte kläder faktiskt!

Kommentera inlägget här :