Rosa

publicerat i Alvin

Alvin åt på mc donalds i fredags och fick då en rosa ask med hårsnodd mm. Han testade det lite :-) Men sen var det inte så intressant längre.. Synd att man inte får välja på lite olika saker. Inte för att jag har någonting emot rosa på pojkar man rosa klämma och hårsnodd mm är ju lite tjejigt..

Har varit på mötet på ams nu. Kände mig stressad då jag hade och har tvätttid samtidigt. Sen var det motvind hela vägen hem så jag fick lov att gå av cykeln en bit. Hoppas våren kommer snart! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av *Sofie*:

Haha sååå söt=) Men vad dåligt att dem inte har något mer pojkigt ändå... tofsar används ju inte så flitigt av pojkar eller ja kanske av våra små, alex vill gärna låna mina hihi.

Hoppas att ni haft en fin dag!

Kommentera inlägget här :