Regn

publicerat i Vardag
Det började regna när jag lämnade Alvin på dagis. Jag som hade hoppas på sol idag men det verkar inte se så lovande ut. Vill verkligen ha vår nu! Så jobbigt med overall och allt som hör till, vill ha varmt och torrt så man kan vara ute mer! Idag ska jag nog åka och handla dirket när Andreas kommer hem så det blir gjort. Skönt att göra det innan helgen för då är det så mycket folk! Imorgon tror jag att jag kan träna, börjar blir bättre nu.

Förresten så ska vi titta på en lägenhet på söndag också! En 4 på 92kvm, den ligger på malmaberg så det är väl inte jätte långt härifrån. Vi kan inte riktigt bestämma oss om hus eller lägenhet är det bästa just nu. I längden vill vi ha hus men ja eftersom jag inte har ett jobb nu så känns lägenhet som ett mer säkert alternativ. Det är så mycket som tillkommer på ett hus.. Men vi får se, det handlar väl egentligen om att hitta något som man verkligen vill ha.. Sen är det lite bekvämt att bo i lägenhet men då har man heller ingen egen trädgård att gå ut i.. Svårt det här..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Stina:

sv: Jo men det är sant, mycket ledigt blir ju bra för dig =)

hihi. Jag vet inte om ja skrivit det förut, men tyckte du vaar sjukt duktig som klarade av att plugga klart samtidigt som Alvin var liten! Vart är det du ska plugga?

2:a kommentar, skriven , av Petra Bloggar:

nä inte regn! usch



vi har 10 grader och strålade sol, bra grej, så därför borde jag alltså passa på att gå ut en sväng hihi!



3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Du kan ju ha trädgård om du har tur:P finns ju lägenhetr med de serru:P

4:e kommentar, skriven , av Sandra:

Petra: Vi fick också sol tillslut :-) Jätte härligt!

Xandra: Jo det är sant!

Kommentera inlägget här :