Kväll

publicerat i Vardag
Nu sover Alvin så jag sitter här i min ensamhet. Skönt att vara ensam ibland men jag gillar inte att Andreas sover borta. Är inte riktigt van att sova ensam så det känns rätt tomt. Jag och Alvin mötte upp Xandra på stan tidigare idag och kikade lite, sen träffade vi på min farmor så hon fikade med oss. Alvin var jätte snäll och lugn hela tiden, inget gnäll så när vi kom hem fick han kolla på teletubbies. Då blev han överlycklig! Jag köpte med mig godis men har så ont i halsen igen så det går inte att äta. Har inte ätit någon middag heller för det ont. Om det inte går över på torsdag ska jag nog kolla upp det. Orkar inte vara sjuk längre, vill träna och kunna äta igen!

Förresten här kan man beställa Leilas två första nummer till ett bra pris! 59kr tror jag det var. Första numret kommer den 31 mars. Sen nästa i maj. Jag har beställt dem!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av S A N D R A:

vad fin din blogg är :D gillar att en är enkel men endå snygg...

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Sandra: Tack!

Kommentera inlägget här :