Godnatt

publicerat i Vardag
Ska snart lägga mig för att sova..Fattar inte attman kan vara så trött på kvällarna, kan glädja mig åt att jag är mycket piggare än Andreas! Han somnade både igår och idag på soffan. Han är såå trevligt sällskap! Vi har varit en sväng på stan idag och kikat lite, fikade glass också! Alvin fick en ballong av personalen och det var uppskattat. På tal om Alvin så tokar han sig så mycket ibland så jag vet inte vart jag ska ta vägen.. Han vet hur han ska få oss att skratta i alla fall. Han härmar det mesta nu så då passar jag på att lära han lite "snygga" dans moves.. Andreas tycker inte dom är lika snygga,hiih.. Nu "headbangar" han till all rock/hårdrock musik och till pop musik så blir det mer spring dans.. Det här måste vara bästa åldern!

Kommentera inlägget här :