Glömma

publicerat i Alvin

Dagen igår vill jag glömmt bort. Värsta dagen på länge! Alvin somnade som jag skrev men efter 10 minuter vaknade han och vägrade somna om. Han var hur trött som helst och vinglade runt men han skulle inte sova! Inte någonstans. Tillslut gav jag upp och tänkte att han säkert somnar om ett tag. Klockan var 11 och han brukar sova vid 12. Men nej, han sov inte på hela dagen. Sen vägrade han somna på kvällen också, så vi la oss alla i vår säng efter Leilas program. Sen sov han hos hela natten så idag är jag lite trött. Men det var synd om Alvin igår så han hade nog svårt att somna!

Försökte roa Alvin med att baka för vi hade massa ägg som måste bli slut. Men han satt skålen över huvudet så jag fick lov att bada honom! Lite roligt tyckte han nog det var :-)

Alvin fick hjälpa mig att vända så kakan gick sönder lite men det gjorde inte så mycket..Smakade inte annorlunda för det!

Idag hoppas jag på en bättre dag!

Kommentera inlägget här :