Onsdag

publicerat i Vardag

Idag har jag varit ledig! Tur hade jag som fick lite sol även om det i
nte är jätte varmt. Var ute och gick med Emma och hunden imorse sen var det bara att börja tvätta lite. Sen cyklade vi ner på stan och jag köpte en god glass. Vi träffade Xandra en stund och lilla Adrian som sov i vagnen. Var längesen nu jag var där men vi har varit sjuka så då är det inte så bra att träffa dem. Men nästa vecka när jag är ledig någon dag så ska jag nog hälsa på lite.
Imorgon ska jag jobba men är ledig i helgen och då ska vi åka till mamma och fira midsommar. Hoppas på bra väder men det skulle väl bli regn? Nu ska jag försöka få Alvin att sova snart.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

Ja du får väl komma hit med alvin så han blir smittad av M:s systers son då ;-) Hur gammal är han nu? Jag trodde inte jag var immun mot det men när jag väntade Elwira så kollar man ju sådant och det var jag, hade nämligen inga synliga vattkoppor som liten men barnmorskan sa att man kunde ha en liten liten prick någonstans på kroppen och DET var vattenkoppor, så det ger altså inte utslag på alla tydligen

Kommentera inlägget här :