Måndag

publicerat i Vardag
Idag börjar jag jobba. Har 3 introduktions dagar denna vecka sen nästa vecka börjar det på riktigt. Ska bli roligt! Har fått ett bra schema så det blir lite ledigt i sommar ändå ser det ut som. Är inte lång ledig men jobbar inte så långa dagar och har några lediga dagar varje vecka. Alvin började lite senare på dagis idag eftersom jag börjar med att jobba eftermiddag/kväll. Är redan hungrig men om jag äter lunch redan så blir det lite tidigt tror jag.
Jag har mått rätt bra hela tiden under graviditeten än så länge men om jag inte äter så mår jag lite illa. Igår hade jag en hemsk huvudvärk som aldrig gick över. Tog 2 alvedon men det hjälpte inte. Vet inte vad man kan ta när man är gravid? Inte ipren i alla fall. Till slut gick vi och la oss och jag vaknade utan huvudvärk idag så det var skönt! Försökte förklara för Alvin att jag hade ont så han skulle ta det lite lugnt men det gick inte så bra. Han började peka och säga att han också hade ont, sen låtsats grät han lite :)
Nej det får nog bli lunch snart ändå!

Kommentera inlägget här :