Lycka

publicerat i Om mig

Igår var vi först på husvisning vilket var en besvikelse. Vi hade nog lite för höga förhoppningar efter bilderna. Men vi ska titta på ett annat hus som vi inte har lika höga förhoppningar på! Vi tyckte även huset igår låg för nära vägen. Nu bor vi vid E18 så nej tack till fler vägar som stör.
Efter det hämtade vi upp Alvin hos pappa, Emma och Liam där dom åt pannakaka! Sen åkte vi och träffade Andreas mamma och bror. Där blev vi bjudna på mat! Grillat kött och potatisgratäng, gott! Sen åkte vi till Andreas pappa + fru där Alvin fick en present. Nämligen en trehjuling! Då blev han glad. Han kan inte riktigt trampa men han lär sig nog snart. Sen körde han lite med dom så han fick vara ute och spela fotboll på deras gård där dom har fotbollsmål. Han älskar att springa runt där.

När vi kom hem så tittade vi på bilder på det andra huset då sa Alvin " Ja vill ha den" och pekade på gräsmattan så jag tror nog han också vill bo i hus och när jag berättade att han skulle vara hemma imorgon från dagis så pekade han mot Liam och sa "va dä". Men idag kommer mamma och min syster så han får vara hemma med oss.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av *Sofie*:

Åh håller tummarna för att ni ska hitta ert hus snart så sötisen kan få sin gräsmatta=)

Hur långt gången är du nu förresten? Hoppas allt är bra, har varit lite dålig att följa alla bloggar med semestern nu!



KRAM

2:a kommentar, skriven , av Erika:

ja jag håller med, det känns som man alltid varit tilsammans =) trist att husvisningen vbar en besvikelse :/ inte lätt det där kan jag tänka

Kommentera inlägget här :