Kväll

publicerat i Om mig

Nu sover Alvin äntligen efter över en timmes försök av både mig och Andreas. Bytte av Andreas som skulle åka till gymmet. Tillslut la jag mig med Alvin i vår säng och låste dörren så han ej kunde smita. Han somnade efter många om och men. Jag är jätte trött så jag ska nog sova snart jag med. Det är inte alls roligt att lägga honom när han har sådant humör. Jag har jobbat idag och ska jobba imorgon sen är jag ledig två dagar innan jag jobbar hela helgen. Ser ut att bli fint väder de dagar jag är ledig iaf!
Alvin fick åka traktor i helgen och var stolt han var då! Han ville aldrig gå in.

Sen vaknade han mitt i natten och tok skrek efter Meja i fredags. Meja är mammas och Jannes hund som Alvin tycker om. Han var helt tokig och skulle ner till henne mitt i natten. Tog kanske en kvart att få han att sluta gråta. Fast någon hund blir det inte för vår del iaf så han får nöja sig med de som finns i närheten :)

Kommentera inlägget här :