V 16

publicerat i Graviditet nummer 2
Idag går jag in i V 16, tänk att om 4 veckor har ungefär halva tiden gått! Fast det kommer säkert kännas att det går långsamt när vintern kommer. Den brukar gå saktare än våren/sommaren. Idag har vi varit med mamma och janne som stannade en extra natt här innan de åker vidare till öland. Alvin verkar gilla att campa med husvagn. I alla fall att springa runt och heja på alla.


På tal om magen så börjar mina jeans nu bli lite trånga! Men många mamma jeans är förstora för mina lår. Men snart passar de nog. Sen tycker jag h&ms mamma jeans är så korta i benen. Får leta på några andra kanske.
Nej nu ska jag försöka få Alvin att lugna ner sig lite.. Han somnade lite väl sent idag, trodde inte han skulle sova men i bilen så somnade han.. Inget att göra åt nu!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra Bloggar:

Jag hade samma problem med mammajeans, de enda som funkade var Lindex. Men dem gör inte mammakläder längre va? Fin liten mage har du hur som :-)

Kommentera inlägget här :