Torsdag

publicerat i Vardag
Tänk vad veckorna går fort, snart är det helg igen. Den här helgen är jag ledig lör-sön och det ska bli skönt. Fast det skulle väl bli lite svalare väder om dom inte har sagt fel. Så länge solen är kvar och det inte blir kallt så gör det inget. Var så trött imorse men gick upp tidigt ändå, vi har morgon sol så det går inte att sova. Höll på att somna på soffan vid 8 men då vaknade Alvin till liv. Han sover lite sämre nu på nätterna när det är varmt, fast jag förstår honom! Imorgon går Andreas och Alvin på semester så får se vad de hittar på när jag jobbar. Som tur är så jobbar jag rätt bra tider så jag hinner nog vara med på en del jag med! Fast jag gillar att jobba på morgonen mest tror jag, är piggare då. Måste upp tidigt oavsett om jag jobbar eftermiddag eller morgon så då jobbar jag hellre på morgonen. Men det är bättre betalt på kvällarna!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra Bloggar:

hmm jo man tycker extra synd om de små när de är så varmt på nätterna, här är det kalabalik! och den som är tröttast när morgonen kommer är såklart jag! haha! njut av ledigheten i helgen!

KRAM

Kommentera inlägget här :