Söndag

publicerat i Om mig

Försökte få bra ljus i min kamera på datorn men det går inte att få det bättre. Ska nog ge datorn till pappa idag så han får fixa den.
Idag har jag jobbat, började kvart i 7 men jag jobbade bara fem timmar så det gick fort. Men jag var trött imorse fast jag somnade tidigt. Fast det är väl aldrig roligt att gå upp halv 6 speciellt inte på helgerna. Idag kommer Andreas&Alvin hem men det blir nog lite senare mot kvällen. Har saknat dem! Tänk att Alvin fyller 2 år på fredag. Måste bara hitta en dag vi kan fira honom, får nog blir flera små kalas. Jag jobbar hela helgen som kommer så då blir det nog inget kalas i alla fall.

 Hade en trevlig kväll igår med Emilia hemma hos hennes kompis Anna som också var jätte trevlig. Emilia är Andreas kompis förra tjej för att dra det kort och dem gjorde slut för ett halvår sedan. Sen när jag och Alvin var ute för någon dag sedan träffade vi på henne när hon var ute och sprang. Så det var roligt. Åt fläskfilé med rostad potatis och sedan en god sallad på bland annat feta ost och soltorkade tomater (gott!). Men jag cyklade hem ner de skulle ut på stan så jag skulle vara rätt pigg idag!

Kommentera inlägget här :