Träna

publicerat i Vardag
Idag vaknade jag klockan 5 i 6 av att jag hade jätte ont i magen så det var bara att gå upp då.. Fast att jag är ledig. Värken stavas mensvärk. Fast nuförtiden har jag inte lika ont, som tur är. Alvin vaknade inte förrens vid 7 så jag hann vila lite. Men nu är han på dagis och jag har tränat, tvättat och städat lite. Har skrivit en inköpslista inför fredagens handling också, så nu slipper jag göra det i sista minuten som alltid. Imorgon jobbar jag i sthlm så då är jag hemma senare. Måste bara säga att det är väldigt skönt att träna! Ångrar mig aldrig att jag släppar mig dit för vissa dagar är det segt (som idag)..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av *Sofie*:

Söta söta Alwin!!!!!

Hoppas att ni haft en toppendag!

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Sofie: Tack det samma! Såg dina fina fynd på pop!

Kommentera inlägget här :