Söndag

publicerat i Vardag
Åh vilken seg helg detta har varit. Vi har inte gjort någonting, knappt gått utanför dörren och Alvin blir väldigt uttråkad av detta men jag har inte orkat gjort någonting. Sen hade Alvin feber i fredags och fortfarande hosta. Men imorgon ska jag jobba och då blir det dagis igen. Han har busat så mycket idag så jag vågar nog säga att han är frisk!
På torsdag ska Alvin åka till min mamma och komma hem på lördag, så på fredag ska vi nog gå ut och äta. Skulle vilja testa något nytt ställe. Ska bli skönt att få göra något bara vi, det var längesen vi hade barnvakt nu så jag hoppas det går bra för Alvin. Han pratade med mamma, min syster och Janne idag via webbkameran och msn och han blev så ledsen när vi stängde av. Helt galen blev han och skrek, pekade efter datorn! Så han får det nog roligt!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Alexandra:

Svar: Tusen tack :)

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Alexandra: Så lite så!

Kommentera inlägget här :