Ett år sedan

publicerat i Alvin

Var Alvin så här liten (februari). Tänk vad tiden går fort! I sommar fyller han 2år. Det har inte alls ringt många idag och jag har redan sorterat all post så nu väntar jag på nya samtal om det kommer några. Tror fredagar brukar vara rätt lugna. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu men jag får kolla hemnet igen. Jag brukar aldrig surfa runt på arbetstid men nu har jag inget att göra och min uppgift idag är att svara i telefonen och det gör jag. Kommer inte sitta vid datorn när jag kommer hem iaf en sak som är säker :-)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av SandraLi:

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/



























Fan vad snygg du blev då. Avis, nej då. Inte jag. Jag har världens roligaste liv:-)

Kika in och se vet jag.Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/



Nybliven singel. Pendlar mellan Malmö och Sthlm.

2009 ska bli året då jag går ner fem kilo MIIINST!!

Jag ska även hitta mig en drömprins. Följ mitt mål och häng me vetja.





Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/



Hej så länge;-)

2:a kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Vill helst inte ha en massa reklam, tack!

3:e kommentar, skriven , av MARY:

nää gud va sööt han e :)

4:e kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Mary: Tack :)

5:e kommentar, skriven , av Sami:

Hejsan hejsan!!!

Hejsan Hejsan!

Hoppas Att ni har haft en trevligt jul och Nyårs firande med alla vackra fyrverkerier. För min del så var det en ut av roligaste julen och ny år sen jag kom till Sverige. Nu vill ja tipsa dig och dina läsare om varan gigantiska VINTER REA nu rensar vi lagret på www.paprikastore.se modekläder på nätet.

Just nu FRI FRAKT och SENK FAKTURA AVGIFT

god fortsättning

Kram Sami

6:e kommentar, skriven , av Fredrik *Frisören:

Kolla på Let´s dance ikväll?

7:e kommentar, skriven , av Alexandra:

Svar: Tack så mycket! Ja hjälp vad tiden går fort!! Tänk vad stora de små killarna har blivit :)

8:e kommentar, skriven , av Alexandra:

svar ang. ceasarsallad: Det är Jonas som gör den. Jag ska ta receptet och skriva det i bloggen... men han gör tydligen olika varje gång... Men vi gör egen dressing ja.

9:e kommentar, skriven , av Smilla & mamma Annelie:

Ja, tiden går så fort! Min prinsessa blir också 2 år till sommaren och det är så härligt att följa dem på deras väg :-)



Jag har en skojig tävling på min sida där du kan vinna en fin personlig sagobok, kika gärna in och tävla om du vill.

Kommentera inlägget här :