Ej sova

publicerat i Alvin
Alvin har lagt om sina sömn rutiner lite. Han vägrade sova både igår kväll (tog 2 timmar,brukar ta max 10min) och idag när Xandra&Emma var här. Nyss somnade han i vagnen och sover nu i vår säng. Jag blev så irriterad idag när han skrek och blev arg för att han inte fick komma upp ur sängen. Var nog inte så roligt sällskap till min stackars gäster!  Men det var trevligt att ni var här :) Ovant att han protesterar när han ska sova. Han har haft perioder då och då. Men vanligast somnar han 19, sover hela natten och vaknar mellan 6-9 någon gång. Skönt! Men allt är inte lätt med barn men man glömmer fort bort det jobbiga! Kul att träffa Emma igen var ett tag sedan. Xandra har börjat få en pytte bebis mage. Ska bli roligt när den växer!


Jag har inte hunnit bädda rent sängen,som jag började med imorse..

Igår kväll var han glad i alla fall :)

Kommentera inlägget här :