Ändrade planer

publicerat i Vardag

Det blir jobb i västerås imorn istället men det gör ingenting fördå får jag mer tid till mina älsklingar här hemma! Har nyss varit och storhandlat,vi hade inget hemma så jag kunde inte vänta tills fredagen. Tur är väl det för då är det löning för de flesta = propp fullt ica maxi. Nu hämtar Andreas thai mat till mig han ska nämligen ha kebab.. Alvin hade somnat i Andreas knä så han sover! Ha en trevlig kväll!



Torttumlaren hade gått sönder så nu hänger det tvätt i hela lägenhet, detta är en liten del.. Jag kommer ha en mycket trevlig kväll med all tvätt förutom en paus framför made in sweden!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Sorry att jag inte hängde med dig:( Vi får handla tillsammans en annan gång:P



Ser att du fuskat med handel stop:P eller vad ni kalla de ! hihiihih

Kommentera inlägget här :