Snart helg

publicerat i Vardag
Imorgon är det fredag, vad skönt! Idag har jag som sagt jobbat i sthlm så vi kom hem vid 18:30..Andreas och Alvin hämtade mig där Carin bor så jag åker med henne från sthlm. Skönt att inte behöva åka tåg. Vi åt på mc donalds innan vi åkte hem(jag, andreas&alvin). Blir lite stressigt och sent med mat för Alvins del annars. Han brukar vara jätte hungrig kl 17:30 när jag hämtar han. Alvin är inte så kräsen men han äter inte så mycket av allt för det mesta kastar han bort. Eller tappar som han säger. Men han börjar bättra sig lite och inte kasta lika mycket mat. Ett tag var han hopplös. Nu ska jag ta en dusch och kanske en kopp té. Imorgon ska jag börja använda kameran igen, var längesedan den åkte fram känns det som. Spinning blir det imorgon också!

Kommentera inlägget här :