Rädd

publicerat i Vardag
Sitter just nu lite rädd här för jag har gjort slingor på mig själv. Var inte så lätt att plocka ut slingor på sig själv på baksidan av håret. Snart måste jag torka det och se hur det blev. Antingen blir det till min stora skräck orange eller så blir det okej. Borde inte bli orange.
Har hunnit med lite annat också som att leta jobb och gå igenom en massa papper som jag fått från bland annat ams. Har skrivit ner några företag jag ska ringa imorgon också! Måste förbereda mig lite.

Funderar på om jag och Alvin ska ta bussen till ica maxi och börja handla innan Andreas slutar så han kan hämta upp oss. Blir så sent annars. Men om jag ska ha kundvagn kan jag inte ha vagnen med. Undra om Alvin sitter still på bussen? Haha tror inte det men får se hur vi gör..

Kommentera inlägget här :