Onsdag morgon

publicerat i Vardag
Nu är Alvin lämnad på dagis och jag ska äta frukost. Försökte äta två smörgåsar med Alvin men han tog min hårda och tog osten från den mjuka så jag gav upp. Fick i alla fall kaffet ifred även om han hällde sin mjölk i min kopp. Han är en mattjuv. Men nu äter han bra tycker jag. På dagis äter han tydligen jätte bra och säger mer, mer hela tiden. Det är skönt!

Nu ska sätta mig ner och leta jobb. Kanske ringer några företag. Ska testa några ica butiker,de kanske söker personal till sommaren i alla fall. Fast dem har säkert redan hur många sökande som helst!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hahha. lille alvin då:P Du får ju säga till den rackarn:P nerå. Men hur gick det med jobbsökandet? Imorogn söker vi tillsammans tycker jag kommer vid 8 om de är ok??

Kommentera inlägget här :