Lördag

publicerat i Vardag
Idag har vi inte gjort något avancerat. Vi vaknade vid 9, Alvin kom in till oss tidigare på natten/morgonen. Sen tog jag och Emma en liten promenad. Jag köpte med mig frallor som vi åt. Tvättat och städat lite har vi gjort sen varit en sväng till hälla shopping. Nu har vi nyss ätit hemmagjorda hamburgare till middag. Så det var den dagen! Alvin gjorde precis illa sig, han stod på en av hans bilar och gjorde några konster sen sa det pang och han låg ner på golvet. Så han kom och berättade vart han hade ramlat. Ikväll har jag lust att se en bra film. Seven pounds kanske,om det går att ordna. Jag har iaf köpt topphälsa och ben&jerry glass. Bra kombination va :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Alexandra:

Svar: Ja kläderna från Kappahl verkar definitivt vara helt okej :)

2:a kommentar, skriven , av Alexandra:

svar: JA visst är det skit att H&M trend inte finns i alla städer!!

3:e kommentar, skriven , av Alexandra:

svar: JA visst är det skit att H&M trend inte finns i alla städer!!

Kommentera inlägget här :