Fredag

publicerat i Om mig

Så var det helg igen! Alvin är hemma idag för han är rätt förkyld så jag tänkte att det är lika bra att han får vila. Vi ska åka till mamma idag så jag har försökt packa. Men Alvin plockar ut allt igen. Nu sover han så nu ska jag passa på. Han somnade lite för tidigt men han verkade rätt trött, han kommer ändå somna i bilen på väg upp så det spelar inte så stor roll när han sover. Jag och Andreas åker nog hem imorgon så kommer Alvin på söndag. Men vi får se!

Intervjun igår gick nog rätt bra. Vill inte skriva för mycket om jobb i bloggen. Något måste man väl hålla för sig själv. Men jag fick inte så mycket tid att berätta om mig själv, men fick mycket bra info! Tror vi skulle höras idag. Hade velat sagt lite mer om mig själv men är nöjd ändå! Även om man inte får jobb när man går på en intervju så lär man sig mycket tycker jag.



Förresten så tyckte jag mamma sa något om skoter åkning så det är bäst jag packar ner något varmt.
Älskar att åka skoter och jag skulle vilja åka iväg på en slalomresa men det får nog vänta tills Alvin kan åka. Nästa vinter borde man kunna prova lite smått?

Kommentera inlägget här :