Inte sjuk

publicerat i Alvin



Alvin igår efter bad och innan han skulle sova.. Han sa inte sjuk, att han inte är sjuk alltså och humöret var på topp.. Men han har hostat hela natten tror jag, iaf jätte mycket innan jag somnade. Jag bar in honom till mig och vi sov till kl 8 imorse, händer inte varje dag :-) Skönt!

Han gör sin bus grimars på bilden längst ner, det är nog han själv som tycker han är roligast när han gör den :-)

Sen gick vi till ica och handlade mjölk och ägg till lussekatterna, Alvin ville inte ha vagn så han fick gå och han höll mig till och med i handen. Framsteg! Alvin har inte riktigt varit den som man gärna låter gå så mycket utan vagn här där det åker så mycket bilar för han struntar i vart vi är och skulle kunna sätta sig mitt i vägen ungefär.. Men nu börjar han bli väldigt duktig! Ja i alla fall så har vi bakat också, han hjälpte till väldigt bra och goda tyckte jag lussekatterna blev.

Kommentera inlägget här :