Godmorgon

publicerat i Vardag

Godmorgon godmorgon.. Alvin väckte mig kl 6 idag, men vi skulle ändå upp så det är lika bra att komma upp i tid. Fast vi låg kvar ett tag sen fick han öppna sitt paket och äta lite välling. Han är glad idag för mamma ska hämta honom på dagis för hon kommer nog lite innan jag slutar. Fast han tyckte det nog var lång tid när jag förklarade att han först skulle äta frukost, sen leka ute, lunch, vila sen leka lite sen kommer mormor. Mmm fick jag till svar.

Det är svårt att äta frukost nuförtiden, jag mår nästan lite illa.. Ska man få illamående nu när jag mått bra i 8 månader.. Men om jag inte äter orkar jag inte sitta i skolan så jag får väl tvinga i mig lite. Imorgon ska jag till barnmorskan, sen ska vi till ikea och fixa lite julklappar och Alvin är ledig imorgon!

Hoppas ni får en bra onsdag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Stina:

Hejsan! Grattis till tvåan, vilket bf har du? Jobbigt med illamåendet. Hur mådde du de första veckorna då?

2:a kommentar, skriven , av eamma:

tack desamma hade riktigt trevligt=)

3:e kommentar, skriven , av sandra:

Stina: Jag har bf 13 januari, men ska få planerat snitt den 5 januari! Jag har mått bra nästan under hela graviditeten så man ska väl egentligen inte klaga :)

Kommentera inlägget här :