V 19

publicerat i Graviditet nummer 2
Går in i vecka 19 idag. Ska bli skönt när jag gått 20 fullgånga, då känns det mycket närmare! Även om det är lika långt kvar.. Men hösten går nog snabbt, har en del att göra som tur är.

Bebisen + 2 hemmagjorta hamburgare som Andreas gjorde. Var supergoda..


Tror vi kanske har kommit på två namn vi tycker om, ett pojknamn och ett flicknamn. Men det behåller vi för oss själva ett tag tror jag.. Finns några veckor att ändra sig på än. Än så länge mår jag lika bra som de tidigare veckorna.. Det enda jag känner av är att jag blir mer anfådd när jag gör vissa saker som att skjursa Alvin på cykeln eller bära honom upp för alla trappor.. På måndag öppnar simhallen igen, ska försöka komma iväg någon dag i veckan.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Matilda - Mercedes mamma & Mini i magen:

Mysigt!

Kommentera inlägget här :