Torsdag

publicerat i Vardag
Härligt att det har blivit sommar igen nu när de flesta jobbar. Som det brukar vara alltså. Men idag var jag ledig så jag och Emma åt lunch nere vid hamnen. Efter vi hämtat Alvin och Liam så fick de leka lite vid en lekpark. Bäst att passa på att vara lite ute när det är fint. Sen har jag tvättat och vi har handlat. Blev lite stressigt när vi skulle hinna tillbaka till tvätttiden men vi hann. Vi åt middag på mc donalds idag och idag var det gott! Smakar extra bra när man är hungrig. Nu har jag strykt den tvätten som hann bli torr och Andreas har nog somnat inne hos Alvin misstänker jag. Som han gör varje gång det är hans tur att natta :-) Kanske ska ta och väcka honom nu. Imorgon är det jobb igen och jag ska jobba hela helgen men det är inte så långa pass så det ska nog bli bra!


Lånade lite bilder från dig Emma.. Fast dom är inte alltid så här söta med varandra, hihi.. Bråka kan dom också!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika-one chic mama:

Nej vi har inte beställt någon Phil & teds ännu. Men de fanns inne nyligen i butiken och om det inte gör det så var det ingen lång leveranstid. Känns inte som det är någon brådska än, skulle faktiskt kunna vänta tills bebis kommit för vi ska ha kvar buggan

2:a kommentar, skriven , av Fru Evelina:

mysigt det låter att äta vid hamnen! =)

hoppas det går bra att jobba i helgen!



kram

Kommentera inlägget här :