Söndag

publicerat i Vardag
Nu är jag ensam hemma för Andreas tog med sig Alvin och åkte iväg för att spela fotboll, tror dom hämtade upp Kalle också. Alvin älskar att spela fotboll så han är nog lycklig nu! Andreas pappa + familj har varit här på eftermiddagen och firat Andreas som fyller 25år på tisdag. Vi har ingen tårta men vi köpte färsk ananas, melon och glass istället. Tårta blir aldrig uppäten här nästan.. Bättre och godare med frukt! Jag tog disken när dom åkte iväg, skönt att diska undan på en gång. Nu ska jag göra ordning så jag kan lägga Alvin när han kommer hem sen ska vi se en film. Hoppas ni får en bra kväll!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fru Evelina:

då är han lika gammal som fredrik =)

gott det låter! jag gillar inte heller tårta för att det är så mkt grädde i, men när jag fyllde år gjorde vi en med bara vaniljkräm i hihi... smarrigt!



kram

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Evelina: Ja samma här, har svårt för grädde ibland men vi brukar göra med mosad banan+äpple :)

3:e kommentar, skriven , av Erika:

det är ju så gott =9 godaste är den delikatessvarianten med jordgubbssmak, finns dock inte överallt men på stööre butiker typ max brukar den finnas, den är sjukt god

4:e kommentar, skriven , av Erika:

ja man ska ju inte underskatta dom små liven för de lär sig ju så fort =) ha en bra dag!

Kommentera inlägget här :