Snart helg

publicerat i Alvin

Idag var det min tur att natta lilla Alvin så det har jag gjort för ett tag sedan. Råkade nog somna till ett tag tror jag men nu har jag duschat mig lite piggare. När jag inte är gravid kan jag nästan aldrig somna förutom när jag ska sova då. Men brukar ha svårt att somna då också, sen är det inte lättare när Andreas ligger bredvid och somnar på 2 sek. Fast nu har jag inte det problemet på några månader till, säkerligen inte efter heller för då brukar man vara lite trött :-) På dagarna har jag också alltid haft svårt för att vila, lite jobbigt ibland då man är trött!

Har haft en bra dag med Alvin som inte är lika förkyld längre. Svårt att veta vad vi ska göra bara. Men vi har varit ute och gått, lekt i lekparken, varit på biblioteket och ätit lite glass! Han valde den största isglassen han kunde hitta. Annars brukar jag alltid ta piggelin men nu fick han välja. Fast han åt inte upp hela, glassarna brukar hinna smälta innan han kommer till hälften :-) Nu ska jag försöka hålla mig vaken till Csi..

Kommentera inlägget här :