Onsdag

publicerat i Vardag
Idag sov Alvin till 7 så vi fick sovmorgon, sen kom jag på att vi hade tvätttid så det var bara att gå ner dit. Alvin skulle såklart med, trodde jag skulle kunna gå ner själv när Andreas var kvar hemma men Alvin sa "mama jag gå me" flera gånger så då fick han göra det. Det börjar bli väldigt tungt att bära ner all tvätt + Alvin så snart måste jag nog börja tvätta på kvälls tid när Andreas är hemma. Jobbigt att bara springa upp och ner för alla trappor flera gånger.. Sen så var det bara att gå ut i spöregnet till dagis. Dom skulle vara ute så Alvin plaskade runt i vattenpölarna när jag gick. Skönt att dom är ute i regnet där för jag gillar inte regn lika mycket :-) Speciellt inte när jag inte äger ett par stövlar fast det ska jag nog köpa.

Måste snart ringa och boka nästa bm besök.. Men ska nog vänta tills jag vet att schemat stämmer, såg igår att dom uppdaterat det så Andreas måste skriva ut ett nytt idag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emma:

fina magen =)

Kommentera inlägget här :