Lekparken

publicerat i Vardag
Blev inge busborgen idag, orkade inte idag kände jag. Men vi cyklade till två olika lekparker så det blev nog bra ändå. Fast på den ena var det större barn som sprang runt med pistoler och sköt varandra, Alvin var lite för intresserad av det sen tror jag han blev väldigt fundersam när de låg när och spelade döda så vi cyklade därifrån efter ett tag.
Jag har nyss varit ute och gått med Emilia och när jag kom hem så sov Alvin, var egentligen min tur att natta så det var skönt. Vi brukar försöka göra varannan kväll ungefär, det går bättre att få Alvin att sova sen vi bytte säng. Han har inte alls sprungit ur som jag trott han skulle göra. Tror han har vaknat två eller tre nätter bara, men han sover på lite roliga sätt. En morgon hade han huvudet på kanten och rumpan rätt upp i luften :-) Nu ska jag duscha sen läsa min nya mama tidning, tror jag ska göra lite popcorn också..

Kommentera inlägget här :