Kväll

publicerat i Vardag

Idag efter dagis så följde jag och Alvin med Emma och Liam hem så dom fick leka lite. Trevligt med lite sällskap även om dom är lite trötta efter dagis och lite gnälliga. Alvin blev ännu gnälligare när han kom hem så jag gjorde middag innan Andreas kom hem. Blev fiskpinnar med potatis/kokta morötter idag och det gick ner hos Alvin. Nu ska jag titta lite på tv sen läsa mina tidningar som jag köpte idag och smaka på godiset som vi köpte igår! Imorgon ska jag jobba 7-16 så det får bli en tidig kväll.


Går inte att ta bilder med web kameran om det inte är bra ljus..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hej :)

Jag har nu en tävling där:

Vinnaren får 2 dogtag med kulkedja 42 cm med valfri stans och symbol.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-dogtag.html



Var gärna med:)

Kommentera inlägget här :