Fotbollskväll

publicerat i Vardag
Andreas ska se på fotboll kl tio säger han, får se om han orkar vara uppe. Jag gissar på att han inte kommer orka det. Han är också förkyld som Alvin, bara jag som klarat mig än! Han tror jämt att han ska orka titta på sena matcher :-) Kl 22 är sent för oss som brukar lägga oss senast då. Alvin somnade i alla fall i bra tid idag även om det tar ganska lång tid att natta honom. Han åt bra till middag, jag kokade pasta och hade en vanlig pastasås på burk till och det tycker han om! Hade egentligen planerat kyckling men visste att Alvin skulle äta pasta bättre så då valde vi det idag när han äter sämre.

Tittade lite på kläder till bebis idag även om vi har en del som lilla Adrian har lånat men det är ändå roliga att titta. Det blir automatiskt att jag tittar på pojkkläder. Känns konstigt att titta på flickkläder! Om det blir en flicka så måste vi köpa lite mer nytt än om det blir en pojke.. Men det blir nog en liten pojke tror jag :-) Känner det starkare för varje dag så jag får väl en chock om det blir en flicka! Inte för att det spelar någon som helst roll för oss.. Vi har i alla fall två rätt bra namn som jag brukar säga högt för mig själv.

Kommentera inlägget här :