Tokig

publicerat i Alvin
Igår kväll höll jag på att bli tokig. Skulle precis släcka lampan då hörde jag Alvin som panik grät.. Gick in, han somnade om. Sen samma sak några gånger på rad. Till slut tog jag in han till oss vilket inte hjälpte. Sen tänkte vi att han kanske var hungrig eftersom han inte åt välling när han somnade. Så hittade jag inga nappar till flaskan för de hade han bitit sönder, märkte jag då.. Hittade en gammal som egentligen var för ersättning. Han åt den, sen var han pigg. Han gick och la sig i soffan och ropade mamma mamma biil biil.. Sen kom han med tv dosan men det kunde han glömma. Låste in oss alla i vårt sovrum sen gick han runt där och busade medans Andreas sov och jag försökte hålla mig vid liv. Efter någon timme så gjorde han nummer två i blöjan och sen somnade vi.. Antar att det var därför han vaknade. En väldigt rolig kväll/natt.. Imorse var han i alla fall pigg! Okej om han vaknar men när han ska vara uppe och busa då är det inte lika roligt..


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma Melissa:

Usch, aldrig kul med sådana nätter. Hoppas att ni får mer vila snart nog.:.))

2:a kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Mamma Melissa: Nej det är ingen kul men man glömmer snabbt som tur är :-)

Kommentera inlägget här :