Lugn dag

publicerat i Vardag
Idag så cyklade jag till gymmet efter att ha lämnat Alvin på dagis. Skönt att komma dit igen. Var så lite folk där, bara jag och pensionärerna som tränar den tiden tror jag. Det är så skönt när man slipper vänta på maskiner och löpband. Solade lite efteråt gjorde jag också. Undra när solen ska komma tillbaka hit igen? I alla fall så har jag städat och skurat golven. Vilket behövdes, skulle kunna göra det varje dag (i köket) nästan för det blir så smutsigt snabbt. Börjat plocka lite i Alvins rum också. Vi ska plocka ut där och slipa väggarna i helgen så vi kan tapetsera om. Måste göra plats i våra gaderober för hans kläder för hans rum är så litet så han kan inte ha en gaderob där inne.


Ska snart hämta dessa busiga barn så nu blir det snart lite liv och rörelse igen.

Kommentera inlägget här :