Intervju

publicerat i Vardag
Idag har jag varit på en arbetsintervju, det gällde ett jobb inom vården inför sommaren. Jag tror det gick bra och jag hoppas jag får det. Det är rätt många de ska anställa. Man fick lämna referenser och om de var bra lät det som man kunde ha en stor chans. Hoppas det blir något med det!

Mamma har även varit här så Alvin gick till lunch sen hämtade vi honom. Alvin busade på som vanligt men sen somnade han på väg ner till stan. Han fick en hink med spade och tre nya bilar av mamma. Då blev han glad!

Han har börjar gå med händerna i fickorna och det ser så roligt ut..En mindre rolig sak är att han kastade halva sin tallrik med mat på golvet idag. Han gillar inte pasta och vi åt det med falukorv. Vet inte varför han inte gillar pasta, inte för att vi äter det så ofta men det går snabbt att göra och ibland är det skönt. Nu ska jag titta om de badat klart!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Stina:

Vad härligt med eventuellt sommarjobb, jag håller alla mina tummar!

Kommentera inlägget här :