Tisdag

publicerat i Vardag

Idag var inte Alvin ledsen när jag lämnade så det känns skönt fast när han gråter så vet jag att han slutar när jag gått så det är ingen fara. Idag har jag råkat boka tvätt tid och körlektion samtidigt nästan fast om jag har tur så hinner maskinerna bli klara innan jag måste cykla. Kan inte direkt avboka körlektionen och tvätta måste jag. Från och med denna vecka har jag körlektion ungefär 2 gånger i veckan. Så nu måste jag börja med teorin lite mer, hoppas på körkort innan jul! Eller ännu tidigare helst eftersom jag har körlektioner till november ungefär sedan ska jag förhoppningsvis inte behöva köpa fler. Jag har använt 10 och köpt 10 till. Har som sagt ingen att köra med förutom när mamma och Janne kommer ner så därför måste jag köpa ganska många! Nu kan jag köra med Andreas men vi har inte gått kurs, sedan så måste vi ändå har barnvakt isåf när vi ska köra + att vi har automat just nu! Nej nu ska jag börja fixa med tvätten!

Kommentera inlägget här :