Plötsligt

publicerat i Barn shopping
Plötsligt hittade jag några möbler till Alvin från ikea som jag vill ha. Ibland hittar jag inga möbler till honom men nu så. Om han inte ställer sig på bord och stolar vid jul så ska han få det i julklapp tror jag. Sen så vill jag ha denna säng nedanför på bilden när vi ska köpa en ny. Jag tror han snart kan sova i en "vanlig" säng med bräda för ner tar han sig på rätt sätt nu. Men han får vänta ett tag till för nu så kan han inte rymma ur sängen, tur är väl det!




Alvin älskar att leka med stekspaddar mm så det är bra när det finns i barn varianter.. Bordet ovanför borde finnas i vitt eftersom stolarna gör det (samma serie tror jag).
En rosa hylla för er som har tjejer kanske?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mia:

Sängen och påslakansetet var jättesöt!

Kommentera inlägget här :