Onsdag

publicerat i Alvin
Nu har jag varit och tränat och jag har ringt två företag om jobb. Det ena var de jag hade sökt. De hade fått in mellan 100-200 sökande. Så det känns tråkigt. Hon trodde det var dåligt med jobb nu och ja det är ju det. Känns rätt hopplöst ibland.

Alvin har nog börjat få lite seperationsångest. Han har aldrig varit speciellt mammig eller pappig isåfall mer pappig. Men sedan han har börjat dagis så har han nog börjat förstå att jag inte kommer vara där jämt för han är väldigt jobbig mot mig. Igår bar jag honom konstant från 14 till 17 då en kompis kom och var barnvakt för jag hade körlektion. Jag vet vad det beror på så man ska väl inte klaga men lite jobbigt är det när man inte ens får gå på toaletten.. Det går väl över om ett tag. Annars så börjar Alvin bli helt frisk men han sover dåligt. Han är lite förkyld fortfarande men det är väl dagisbarn i princip jämt.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sofie:

Tack!!! Gud vad snällt att du tog dig tid att leta upp det=)



Jag ska hålla tummarna för att du får jobb snart=)



Kram

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Sofie: Så lite så :) Åh tack det hoppas jag med!

Kommentera inlägget här :