Lista

publicerat i Om mig
En lista som jag lånat lite.

Humör: Ganska bra tror jag, lite stressad känner jag mig. Blev lite jobbigt med både tvätt och körlektion :-)
Gjort: Fixat med Alvin på morgonen, gått till dagis, gått hem, tvättat, gjort ceasarsallad till middag (nästan klar), ätit lunch, hämtat tvätt igen, varit på körlektion.
Planer: Hämta Alvin om en halvtimme. Sedan mellanmål + promenad senare.
Ser på: Inget just nu. Ikväll blir det lottning mellan maria wern och desperate housewives.

Lyssnar på: Motorljudet utanför!

Läser: Teori till körkortet.

Dricker: Kaffe just nu, med mjölk!

Äter: Nyss ätit pajen från igår.

Bästa: Att middagen snart är klar
Sämsta: Ont i nacken.
Barn: Alvin är på dagis men snart ska han hämtas, då blir det fullt ös!
Väder: Mulet och trist.
Önskan: Ett jobb napp nu tack!

Kommentera inlägget här :