God morgon

publicerat i Alvin
God morgon, har väl egentligen inte tid att sitta här men det går ganska snabbt och Alvin leker just nu med sin brio hund. Han tar en morgon promenad med den så den får kissa ;-) Nej men han har börjat lekt mycket med den nu! Tänkte lite på hur fort tiden gått när jag skulle sova. Alvin förstår så mycket nu. Han vet vart han ska kasta sin blöja, då knackar han på badrums dörren tills man öppnar. Han hämtar sina skor när vi ska gå ut eller när jag säger till, han kan puss&kram. + en massa annat som jag inte hinner skriva nu ,men jag skulle bara säga att tiden går lite för fort! Känns som han utvecklars mer när han går på dagis eller snabbare kanske man kan säga. .


Idag när jag lämnat Alvin ska jag träna och sedan är det jobb sökning. Ska ringa runt idag tänkte jag för imorgon har jag körlektion!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Tjenis! :) Jag har varit dålig på att kommentera hos dig på senaste...ska försöka bättra mig! :D Jag har hört många säga att barnen skenar i utvecklingen när de börjar på dagis. Men jag tror faktisk inte det har så mycket med dagis att göra. Tuva har också skenat i utvecklingen de senaste månaderna hon kan så mycket så man blir helt faschinerad av att hon lärt sig så mycket på så kort tid. Hon förstår ju även så himla mycket av det man säger! :D Skit kul med utveckling tycker jag! :D Dom är söta som små liven! Kram och trevlig måndagkväll!

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Linda: Haha ingen fara, jag är lika kass jag men jg läser fortfarande =) Ja visst är det kul med utvecklingen men vissa saker är mindre roliga som de "dumma" dom lär sig ;)

3:e kommentar, skriven , av Linda:

Mmm...dumheterna är inte kul! Just nu håller Tuva på och ställer sig upp i sin matstol hela tiden!!! Grrrr...

4:e kommentar, skriven , av Sandra:

Linda: Haha Alvin vi med men vi kan spänna fast honom, sen ställer han sig på vårat vardagsrums bord och fotpall mm så allt f¨år man ta bort!

5:e kommentar, skriven , av Linda:

Vi har inte vågat spänna fast tuva än för vi tror att hon kommer bli så arg när hon inte kan komma upp. Hon har ett hett temprament ibland! Men det kanske ändå är värt att kolla om det funkar att spänna fast henne! Vill ju inte att hon ska trilla ner!

Kommentera inlägget här :