Fredag

publicerat i Om mig
Idag har jag inte ont i huvudet! Skönt! Idag kommer Andreas mamma hit. Hon ska sova över tills imorgon. Hoppas Alvin känner igen henne men det tror jag. Han träffar inte alla sina släktingar så ofta. Nu plockar Alvin ut folie och allt sådant ur lådorna fast ibland lägger han faktiskt tillbaka det när han är klar... Tur det.

Jag ska nog köpa mig migrän tabletter för jag får sån där huvudvärk då och då men det är inte så ofta längre men det kan vara bra att ha. Lite svårt att vara sängliggandes med Alvin!

Igår när jag vilade så kollade jag vad Alvin gjorde då stod han och lekte med sig själv i spegeln, bra tänkte jag sen nästa sekund stod han på fotpallen på kanten och tänkte kliva ner. Sen några minuter senare stod han på vardagsrums bordet och tänkte bara gå ner där ifrån också. Tur att han inte gjorde det!

Kommentera inlägget här :