Utmaning

publicerat i Om mig
En utmaning som jag tagit härifrån!

Namn: Sandra
Jobbar med (eller pluggar): Önskar jag gjorde något av det men jag jobbar på det! Söker jobb alltså!
Drömyrke: Vet inte! Något med människor, kundkontakt..

Drömresmål: New York, något varmt land också..
Gör på fritiden: Ja vad gör jag då. Efter jag lämnat Alvin så brukar jag träna eller duscha, fast duscha gör alltid såklart! Frukosten brukar bli efter dagis lämning om jag inte ska träna. Sen söka jobb, äta lunch,träffa vänner, söker jobb efter lunch också, hämtar Alvin 14:00. Efter det är det full fart till 17 då det blir gnälligt när jag ska laga middag. Vid 19 sover Alvin då blir det kanske tv,dator,dusch,tidningar..
Intressen: Förutom Alvin,Andreas,vänner,familj mm..Mode,inredning, träning, bakning..

Goda egenskaper: Hm.. Är bra på att hålla ordning runt omkring, ansvarsfull tror jag nog, klarar stress ganska bra, gillar att göra många saker samtidigt..
Dåliga egenskaper (fråga din partner eller dina vänner om du inte kan komma på nåt bra), orkar inte fråga någon men Andreas skulle nog säga att jag lätt blir irriterad om jag ber han diska sen gör han inte det på 5sek.. Vill att allt ska hända nu. Sen är jag ganska små surig ofta nu när jag går hemma. Hatar att bara gå hemma..
Tillbakadragen eller framåt i nya sällskap? Beror på vilka som är i sällskapet såklart!

När det gäller kläder, kvalitet eller kvantitet? Både och...
Vilken skönhetsprodukt kan du inte leva utan? Jag kan leva utan alla skönhetsprodukter. Men om jag använder smink så kan jag inte sova med det så ansiktsrengöring. Jag får panik av att ha smink som känns gammalt som det gör efter en dag. Annars använder jag ofta (inte dagligen) mascara, concelaer, foundation (i.d), rouge..
Hur många riktigt nära vänner har du? Några stycken..
Vem hade du helst tagit med till en öde ö? (Bara en person) Då blir det såklart Alvin!
Dina tre favoritbloggar: Svårt med favorit, vet inte rikigt..Läser för många,försöker minska ner på det faktiskt. Läser inte alla dagligen iallafall.
Vad gör du helst en lördagkväll? Så olika men jag träffar gärna några kompisar men gör det helst med Alvin&Andreas än utan. En middag blir bra, sen kanske en film när Alvin somnat!

Kommentera inlägget här :