Helg

publicerat i Vardag

Jag sitter inte så mycket vid datorn längre känns det som och det är skönt! Tänk vad mycket tid man spenderar vid datorn egentligen. Men det går i perioder. I torsdags sov Xandra över här och det var väldigt trevligt, igår var vi ut och åt middag med Jonas&Emma. Alvin är hemma hos mamma.
Vi åt middag på bankiren och jag ska vara lite snäll men det var inte allt för bra synd nog. Maten var god men servicen var verkligen kass. Dom är ganska nyöppnade och dom var inte vana med så mycket folk. Dom glömde bort våran förätt, som dom sedan bjöd på (bra!). Men det tog en timme att få den. Sen tog det över en timme att få huvudrätten! Vi fick mat kvart över 9 tror jag.. Vi var inte dem enda som fick vänta. 4 personer vid ett bord gick därifrån.. Jaja trevligt att komma ut iallafall..

Idag ska vi på 1års kalas. Nu måste jag göra mig klar.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny W:

Oj, det var riktigt dålig service! Men som du sa, det är alltid kul att komma ut lite! /Jenny

Kommentera inlägget här :