Gammal som gatan

publicerat i Om mig
blir jag idag, hela 19år. Nej fast jag känner mig lite mer gammal, har ju Alvin och en massa mer :) Men det är så skönt att ha barn och Andreas så slipper jag få en 30års kris för att jag inte har barn eller man! Fast om jag hade ett jobb så skulle det vara ännu bättre! Andreas jobbar bara till lunch idag så han kommer hem så vi kan äta lunch sen hämta Alvin. Då blir nog Alvin glad när pappa är med. Sen ska jag baka en kaka.. Nu ska jag snart cykla ner till min dubbla körlektion.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sofie:

Grattis på födelsedagen!!!!!!! Hoppas att du får en underbar dag och helg=) Kram

2:a kommentar, skriven , av Ida:

Grattis! Ha en toppendag! :)

3:e kommentar, skriven , av Z:

Grattis på födelsedagen!

Hoppas du får en mysig dag :)

4:e kommentar, skriven , av Vera:

Grattis sötnos! Hoppas du får en fin fredag :D

5:e kommentar, skriven , av Alexandra:

Missade din födelsedag!!! Grattis!!!! Har varit så dålig på att läsa bloggar senaste två veckorna. Skärpning på mig. Och än en gång ett stort grattis!!! Kram, Alexandra

6:e kommentar, skriven , av Sandra:

Alexandra: Tack så mycket!

Kommentera inlägget här :