Fredag

publicerat i Vardag
Vi har nyss kollat på idol och nu vet jag inte om jag orkar hålla mig vaken till resultaten. Värdelöst att vänta till efter nyheterna! Tycker killarna inte alls är bra i idol men Anna har grym röst. Har tryckt i mig lite chips och ben&jerry glass också.. Det är ju helg nu så :-)
Efter dagis så åkte jag, Alvin, Emma och Liam till hälla för att kika lite på ikea. Kom hem vid halv 6 och då blev jag så trött så jag la mig på golvet och kollade på när Alvin lekte tills Andreas kom hem. Jag hatar att åka buss, måste bara säga det.. Finns inget värre efter kl 15 på en fredag då alla ska hem. Tur att jag nästan aldrig gör det..
Nu ska jag kolla vidare på tv, Andreas har somnat på soffan...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Diana:

Så fin blogg du har!! =) Snygg design! Ska vi prenumerera på varandra via bloggkoll?? =) Kram!!

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Diana: tacktack!jag använder inte bloggkoll så ofta..

Kommentera inlägget här :