dagis

publicerat i Om mig

Snart ska jag gå och hämta Alvin på dagis. Ska ta med mig välling åt honom för jag tänkte att vi skulle ut och gå direkt. Ibland tror jag det är omöjligt att få jobb! Usch..Men jag har glad att jag inte arbetar på ett företag som det går dåligt för nu när börsen kraschar. Som volvo som ska avskeda 3300 till.. Jag har sökt några högskoleutbildningar som jag hoppas på,mer om det senare. Det finns dock två positiva saker med att jag inte har jobb.
1. Alvin slipper gå så mycket på dagis i början.
2. Jag kommer snart ta körkort.
Eftersom jag fyller år på fredag så önskar jag mig ett jobb! Så någon som vill ge mig det så blir jag väldigt tacksam.. :-)



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kristin:

Ja det är svårt med jobb nu, hoppas det dyker upp något till dig snart! Vad vill du plugga till? Då är vi vågar båda två, jag fyller år imorgon fast jag blir lite äldre än du :) Trevlig kväll!!

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Kristin: Ja det är verkligen det! Jag vill plugga till någon inom beteende vetenskap iaf så jag får arbeta med människor. Vad jobbar du med? Då fyller vi nästan år på samma dag då:)

Kommentera inlägget här :